Емулятори каталізаторів

 

Переважна більшість автолюбителів, що надають перевагу іномаркам, або особисто, або з чуток знайомі з проблемою видалення каталізатора. Що це за проблема? Насамперед порушення роботи контуру інтегрального регулювання паливної суміші, що використовує післякаталізаторні лямбда зонди. І це не дивно. Саме в цих зондах на більшості автомобілів здійснюється точна адаптація паливоподачі. І джерелом опорної інформації для "нижніх" зондів служить суміш вихлопних газів, що пройшла через каталізатор. А якщо його видалили? Склад суміші без нього змінюється занадто швидко, і блок керування двигуном опиняється нездатним використовувати інформацію з "нижніх" зондів. Загоряється лампочка, що сигналізує про помилку в системі управління, що пов'язана з несправністю каталізатора. Який є вихід з цієї ситуації? Правильніше за все - встановити штатний каталізатор. Але якщо він був видалений свідомо з економічних міркувань (коштує він недешево, а ресурс на наших дорогах з нашим паливом вельми невеликий) або з метою зниження опору потоку газів для збільшення потужності?
Найпростішим рішенням може бути винос "нижнього" зонда з потоку вихлопних газів в невеликого обсягу ресивер. Зазвичай достатньо трубки довжиною 7 ... 10 см, яку одним кінцем вставляють на місце датчика кисню, а сам датчик встановлюють на іншому її кінці. Це дозволяє уповільнити і усереднити склад газової суміші в зоні датчика і змусити його працювати майже правильно. Але тільки майже. Пов'язано це з тим, що блок управління чекає сигналу з датчика вже з урахуванням того, що частина кисню була використана при допалюванні незгорілого палива в каталізаторі. А отримуючи дані про суміші з великим вмістом кисню блок починає готувати більш багату суміш. У деяких випадках це навіть добре, але частіше все виливається в непотрібну перевитрату палива і підвищену токсичність вихлопу. Крім цього, на сучасних автомобілях блоки враховують ще і час, необхідний на прогрів каталізатора для його ефективної роботи.
Всілякі "народні" засоби, типу подачі постійної напруги на вхід блоку управління хорошого ефекту не дають, та й більшість сучасних блоків найчастіше швидко розпізнають обман. І лампочка знову горить. Ще більш божевільною представляється ідея OBD-II "емулятора" - пристрою, який періодично стирає помилку через діагностичну лінію блоку управління. Якщо основним завданням ставиться згасити лампочку - простіше її видалити, а не городити досить складні пристрої.
Найбільш коректним рішенням є зміна електричного сигналу зонда таким чином, що б блок управління отримував його в тому вигляді, в якому він його отримував при справному каталізаторі.

Саме для цього і служить електронний емулятор, який ми встановлюємо на всі моделі автомобілів.

This website is created with Website Builder - Ucraft
i want a website like this
Ucraft is a free website builder that provides web designers, marketers and business owners with a set of web design tools to start their next awesome project in minutes. No coding or designer skills needed. Go to Ucraft